dijous, 12 de març del 2009

Estimats amics/es, ja estem apunt per gaudir de la festa a Segur de Calafell, felicitar a totes les que finalment han fet un pas de gegant i vindran a Segur en noves fites, felicitats per superar-se una vegada mes... em passat del "estan bojos, jo no podré" a veure com finalment ens sabem les coreografies, ES FANTÀSTIC, sols en queda fruir del esdeveniment amb la festa del mati, la ballaruca de la tarda amb el ball que em practicat i finalment la festa de nit per retrobar-nos tots els linedances d'arreu, sent dubte el millor de la festa, NOIS I NOIES... A DIVERTIR-SE , fins dissabte.-
Maria.

2 comentaris:

Ripollet Country ha dit...

cousnest
Ets fantàstica, moltes gràcies pels teus ànims. Avui, "el dia después" estic feta pols, no puc moure un dit sense demanar-li permís, tinc un genoll que diu que's mogui l'altre, sembla que hagi rebut una pallissa, total estic feta un nyap, però molt contenta. Aixó si, quan va sortir el grup a ballar el ProAline i jo no, vaig sentir un pèssic a l'estòmeg......

Ripollet Country ha dit...

Respecta el tema del cos, uns banys calents i repòs.. no massa que si no el cos s'acostuma a la calma i no pot ser, respecta al pessic a l'estomac... això es mono... jajaja... asi que anem pensant amb el tema del Team quant passin l'Antonio i el Javier... i el estómac estarà ple, jajaja. Un peto i fins dimecres per seguir balla'n...
Maria